Dåligt väder och Valpkurs...

God kväll!

Skäms på mig för att jag är så dålig på att uppdatera bloggen. Börjar alla mina inlägg så här.;)

Idag har det varit riktigt tråkigt väder, regnigt och grått. Precis när vi kommit ut och skulle ta en eftermiddagsrunda öppnade sig himlen....TRIST! Fast matte tyckte nog att det var värre änn vad jag gjorde. Men jag måste ju erkänna att jag saknar att plumsa och busa i snön. Men det sägs att våren ska vara härlig......vad vet jag? Jag har ju aldrig upplevt den.;)
Jag är ju född på hösten (November).

Mycket vädersnack nu, men i Tisdags var det iallafall jättehärligt väder och då passade jag, matte och lillmatte Tilda på att åka in till stan för lite miljöträning, vi gick till parken oxå där lillmatte passade på att leka. Jag fick sitta vid en bänk med matte och titta på när lillmatte gungade osv... Matte sa att det var bra att träna på att vara passiv och ta det lugnt. Men det var faktiskt inga störrre problem, även om där var fullt av barn och barn är ju det bästa jag vet:-).

Jag har förresten fått reda på att jag ska börja på valpkurs Lördagen den 7:e Mars. Det ser både jag och matte fram emot.

Kram // BOZZE


 

Kommentarer
Postat av: misa

Valpkurs är super skoj, då får man träffa andra hundar oxå :D

2009-02-27 @ 15:17:08
URL: http://tollarenmisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0