kort uppdatering

Hej! =)

Det blir en kort uppdatering, för här har ni en trött Bozze! Jag har varit hos "mormor" ett par timmar idag, medans matte och husse jobbat.  Det var roligt, jag gillar verkligen "min mormor och morfar". Jag blir så glad när vi träffas. De skämmer bort mig :-)! De hade köpt både ben och leksak när jag kom dit. Nu har jag egen skål, leksaker och allt som behövs hemma hos dem. Så nu slipper vi släpa med allt när vi åker dit :-).



Detta blir inget långt inlägg, jag skriver mer imorgon. Jag ville bara berätta om Söndagens resultat.

14veckor= 10,1kg och 43cm i mankhöjd
.



Kommentarer
Postat av: Pernilla

Så fin han är Bozze! Kul att det finns så många boxrar som bloggar!

2009-02-26 @ 15:16:11
URL: http://blogg.passagen.se/enzoboxersson
Postat av: Anonym

Hej!

Ja vi var där, Molly ställdes ut. Det var rolig tmen lite jobbigt med så mycket folk. Bor ni här i trakten`?

2009-02-26 @ 22:51:42
URL: http://blogg.passagen.se/enzoboxersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0