Fredag kväll

Hej!

Då var det Fredag och helgen är här. Tjoho, det betyder att hela flocken är ledig :-).

Idag har jag åkt bil med matte som skulle åka och lämna en present till en människovalp som fyllde år. Jag trivs riktigt bra i buren som jag har i bilen,det måste jag säga. Man sover gott när det skumpar och brummar.

När vi lämnat presenten åkte vi vidare till en affär och där sålde de en massa djursaker.Jag fick följa med in och det luktade så gott där inne ska ni tro. Mat, godis och ben längs väggarna.......
Men tro inte att matte köpte något gott att äta! Nej, hon köpte ett "täcke" till mig som jag kan ha när vi är ute och det är kallt. Inte för att det är så kallt här i skåneland men jag fryser faktiskt lite när vi är ute, jag har ju inte så mycket päls. Täcket var lite stort nu, men jag växer ju så det knakar......och det var riktigt bra pris oxå sa matte :-).

Imorgon kan jag lägga in lite bilder så att ni får se, men nu måste jag vara lite social. Ha en fortsatt TREVLG KVÄLL!

KRAM // Bozze

Kommentarer
Postat av: Saiva & matte Maria

Hej, Bozze! Jag heter Saiva och är en briardvalp på tio veckor. Matte hittade din blogg och hon vill gärna följa den och din utveckling nu, vi är ju ganska jämngamla du och jag. Hittar du på mycket hyss? Det gör jag enligt min matte, varje gång jag hittat en kul sak att leka med så är det tydligen nåt hon är rädd om så matte byter ut den mot nåt annat som inte alls e lika skoj... :( Hon länkar gärna hit!

Voff / Saiva

2009-01-24 @ 11:20:22
URL: http://www.freewebs.com/midvia
Postat av: Anna

Mattar är snälla som köper täcken som de vet ändå kommer att bli för småa innom snar framtid, Toras matte envisades med täcke hon med ;p

Nu har "damen" dock blivit "stoooor" så hon fryser inte lika mycket ;p



Hoppas helgen varit bra :)



Kram!

2009-01-24 @ 22:46:25
URL: http://odjurenochanna.blogspot.com
Postat av: Karlskroniterna

Hej Bozze! Det skall bli kul att få följa dig på din blog med tanke på att vi inte kan besöka dig så ofta hemma i Öllsjö. Det var jättekul att igår för första gången få träffa dig i verkligheten. Vad lugn och fin du var!



Ha de bra!

/Karlskroniterna

2009-01-25 @ 10:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0