Varit på kalas och släkten har smygit på mig......;)

Oj, idag är man lite trött. Jag var på kalas igår och vi var hemma så sent att jag tyvärr inte orkade uppdatera bloggen.
Men nu så......

Ja, som sagt var vi på kalas hos släktingar till matte. Matte och husse var väl lite nervösa över hur det skulle gå, de menade att det var ju första gången och mycket folk. Men jag charmade nog alla och skötte mig jättebra. Lyckades slappna av och ligga och sova mitt i "smeten". Mina behov gjorde jag ute i trädgården. Matte och husse hade stenkoll så att jag inte satte mig på någon fin matta. Det kunde ju blivit lite pinsamt för matte och husse........

Men jag tror att jag lyckades charma släkten och att jag får följa med fler gånger. Eller vad säger ni? Jag vet ju att ni lyckats smyga er hit utan att ens lämna ett litet tassavtryk......FY PÅ ER!!! ;-P

Jag återkommer lite senare med bilder och dessutom är det ju Söndag, villket innebär att jag blir 10 veckor och
det är vägningsdax. Så håll koll!


("Karlskroniterna" ni behöver inte ta åt er! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0