skogen........

VOFF!

Igår när jag skulle blogga, kom jag inte in på blogg.se. Därför uppdaterade jag inte igår.
Det var iallafall en bra dag igår. Lite bättre väder, solen tittade tom fram. Vi provade kopplet igår igen och det går jättebra. Det är ju bara små,små korta rundor (om man änns kan kalla det runda) som vi tar. Bara för att testa kopplet. Annars är vi mest ute i trädgården när vi är ute. Både jag och matte längtar efter den dagen då vi kan gå långa rundor i skogen. Men det kommer, det kommer........det har matte lovat =).

Jag börjar bli riktigt trygg här hemma, följer inte matte och husse som en igel här hemma längre.
Imorse åkte jag med husse i bilen för att hämta upp matte, som hade jobbat natt. Matte och husses jobb ligger nästan bredvid varandra, så husse gick till jobbet och matte tog över ratten och så åkte vi hem. Konstigt husse kör iväg och när vi stannar på uppfarten så är det matte som sitter i bilen.......

Vi får väl se vad denna dag bjuder på.......

Vi hörs!
 KRAMIZZAR Bozze


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, där örat viker sig neråt (eller hur man nu förklarar ;p) ska man massera :)

Toras öron ligger bra vissa stunder, andra ser hon hysteriskt rolig ut!!



Oh, koppelträning! Första gången Tora fick koppel på sig VÄGRADE hon gå! Gången efter gick det lättare, och sen rann det på! :)



KRAM!

2009-01-21 @ 12:57:31
URL: http://odjurenochanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0