Miljöträning och "hundtricket"

Fredag

Idag har jag varit med husse och matte på stan. Lillmatte skulle till optikern och då åkte jag med in för att miljöträna lite. Det var kul tyckte jag, många som ville komma fram och hälsa.
Många människotjejer  kom fram och hälsade när jag och husse gick ensamma ........hade det inte varit så att husse redan varit gift med matte, så hade nog det sk "hundtricket" fungerat.*fniss*

Trots att det var ett kort stadsbesök är jag jätte trött. Det var ju så många nya lukter och så mycket att titta på. Nu ska det bli skönt att vara hemma och mysa med flocken.

Jag fick förresten en ny leksak idag.....en rosa gris :-)

(Fler bilder kommer snart)

Ha en riktigt skön helg! KRAM Bozze


Kommentarer
Postat av: Pappa Teo

Hejsan sonen!



Den där grisen är den bästa leksak jag någonsin skådat. Jag har förintat två... eller... jag fick hjälp av två snygga boxerdamer med den ena :)



Hopp och kram!

2009-01-31 @ 10:48:10
URL: http://www.teotheboxer.se
Postat av: Tora

Jaaa, mina mattar säger att jag är en sån där "TjejMagnet", kanske något speciellt med oss boxervalpar/ungdommar??

2009-02-01 @ 14:41:52
URL: http://odjurenochanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0