Sömntutor är vi allihopa.......

Hej!
Vad kul att så många har hittat hit!

Min matte tycker att jag är en riktig liten sömntuta( ska hon säga !!! ). Inatt sov jag från 23.00- 7.00 alltså slapp matte gå ut mitt i natten och lysa med den där ficklampan. Jag är ganska tacksam för det, för hur dumt ser inte det ut när matte smyger runt huset mitt i natten iförd pyjamas och lyser med en ficklampa? Vad ska grannarna tro?

När jag hade vaknat  imorse gick vi direkt ut i trädgården så att jag fick göra mina behov. sedan bar matte upp mig för trappan till lillmattes rum, så att jag fick väcka lillmatte Elina. Mycket effektivt säger matte! Elina blir så glad och skuttar upp, hon som annars är en riktig trötter, som man får dra upp. När vi avklarat "väckningen" åt vi frukost och lekte lite och gick ut igen.....
Lillmatte gick till skolan, husse till jobbet och lillmatte Tilda till dagis. Jag och matte kröp ner för att sova en stund till.
1 timme tänkte matte att hon skulle sova....hahaha, vet ni när vi vaknade?
Klockan kvart över elva!!!

Nu har jag lekt och varit ute och kissat, dags att sova igen......GÄSP ZzZzZ


Kommentarer
Postat av: Misas matte

Åh, Bozze är så söt !

2009-01-14 @ 21:10:01
URL: http://tollarenmisa.blogg.se/
Postat av: Bibbi och Gere

Gere hälsar -Haha ,, sova är nått jag sällan gör, måste ju hitta på bus och dra ut matte i skogen.

2009-01-15 @ 11:34:39
URL: http://www.gere.se
Postat av: Bozze

GERE!

- Så blir det nog för mig med, när jag blir äldre. Men jag är ju bara en bebis nu. =)

2009-01-15 @ 12:27:15
URL: http://bozzeboxer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0