Söndag = Vägning

Oj, vad vi är trötta idag. Ja, hela flocken faktiskt. Det är så grått och trist väder idag och väldigt mörkt. Jag har nästan sovit hela dagen med korta avbrott för mat, kel, lek och kiss och bajs....

Kanske var det korta besöket hos mormor och morfar igår som gjort mig så trött idag. Men jag är ju bara en bebis och tids nog kommer jag att kräva mer, mycket mer ;).

Idag är det dags för vägning eftersom jag idag blir 9 veckor. Förra Söndagen när jag var 8 veckor gammal vägdes jag och vågen stannade på 4,8kg. Det ska bli intrssant att se vad vågen visar idag. Jag uppdaterar er lite senare, just nu är jag för trött för att väga mig. .....

ZzZzZ / Bozze


Kommentarer
Postat av: Anna

Oh, så söt lilla BoxerBozze är!!! han och Tora är verkilgen lika varandra :)



KRAM

2009-01-19 @ 10:41:35
URL: http://odjurenochanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0