koppel

Hej!

Idag har både matte,husse  och Tilda varit lediga. Elina har varit i skolan på förmiddagen och när det var dags att hämta henne fick jag följa med matte. Skolan ligger bara runt hörnet. Så idag har jag för första gången provat att gå i koppel. Matte gick ut med mig i god tid, för hon trodde att jag skulle streta emot och vägra gå men så fel hon hade!!! Jag gick som om jag aldrig gjort något annat:-). Halsbandet har jag ju övat att ha på mig innan. Matte var så stolt och alla tyckte att jag var jättesöt.

Annars har jag mest sovit, ätit och busat. Nu är det helg och hela familjen är hemma med mig. Mysigt!!!


     
Sover husse!!!

Kommentarer
Postat av: misa

Åhh, vad gosigt det ser ut :) Höll på att somna på matte för ett tag sen... hehe

2009-01-16 @ 18:49:59
Postat av: Filippa

Snacka om trött vovve!!! hahahaha

Verkligen bedårande söt!! :)

Vi kommer snart o säger "HEJ!"



Många Kramar

2009-01-20 @ 18:06:15
URL: http://denvilda.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0