Godkväll!!

Hej igen!

Vad kul att det är så många som hittat hit! :-)

Idag läste jag på min pappa Teo's blogg att även min syster Ester har börjat blogga. Kul att få följa henne oxå! De hade visst oxå vägning och mätning på Söndagarna. Syrran hade ökat 600g och vägde i söndags 5,1kg. Hon hade vuxit 1,5cm oxå. Undrar hur mycket jag har vuxit? För jag har blivit högre, det kan matte och husse se.

Idag har vi haft besök utav våra grannar pernilla, Ellen och Erik. De fikade men jag sov mestadels, trots hög ljudnivå från barnen. Men man börjar ju vänja sig......cool som man är.....;-)


Pernilla! Hoppas att det inte gjorde något att jag snodde dina bilder. Du är ju så duktig på att fotografera.


Pernilla satte sig på golvet och jag kröp såklart upp i hennes knä......


Sover gott i min korg medans de andra fikar.......



ZZzzZZZzzzZzZ

Kommentarer
Postat av: Ester

Hej brorsan! Kul att Du kom och tassade in i min blogg! Jag läser din blogg ofta och det är jätteroligt tycker jag! Vi hörs! Kram, Ester

2009-01-22 @ 21:07:01
URL: http://sweetester.blogg.se/
Postat av: Anna

Min sambo (som förövrigt sov sig igenom hela natten) verkar tycka att Tora är lika söt och mysig ändå, så hon stannar visst.... ;p

Annars hade hon nog tyckt om att ha en Bozze att lära massa dumheter ;p



Kram!

2009-01-23 @ 12:27:05
URL: http://odjurenochanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0