VÄLKOMMEN HIT! =)

Hej!

Jag heter Bozze och är en Boxervalp på 8 veckor. I Lördags kom jag hem till min nya familj. Där bor jag i ett stort hus tillsammans med min matte,husse och "lillmattarna" Elina och Tilda. I familjen finns även 2 kaniner och en undulat.

Matte och husse säger att jag är jätteduktig och tycker att jag har klarat flytten jättebra. Jag saknar så klart mina 4 systrar, 3 bröder och min mamma, men jag känner mig ändå väldigt trygg här. Så detta ska nog gå fint. Det tråkigaste är att det är så dåligt väder och matte och husse "tvingar" ut mig för att kissa och bajsa. Varför kan jag inte göra det där inne? Till och med mitt i natten tar de ut mig och säger att jag ska kissa. Så går de där och lyser med en ficklampa och när jag sen kissar eller bajsar så säger de - BRAAAAA!!!!!.
Jaja, jag får väl göra det där ute då, jag blir ju så glad när de säger att jag är duktig.

Änn så länge har vi inte gjort så mycket, bara varit hemma i huset och tagit det lugnt. De säger att jag behöver vänja mig vid min nya familj och den nya omgivningen innan vi beger oss ut i stora världen. Men snart så ska vi hitta på skojigheter tillsammans!

VÄLKOMNA HIT !
/ BOZZE



Kommentarer
Postat av: Sussi

Åhhh så bedårande liten Bozze önskar er all lycka med lilla valpen...med valp/hund blåser det medvind men också motvind så det gäller att vara begåvade med tåååååålaaaamoood.

Med vänliga tassar //Sussi

2009-01-13 @ 13:06:52
Postat av: Gere med matte bibbi

Va kul med ett tillskott i blogg världen.. Ska följa din blogg och se vad du hittar på..

2009-01-13 @ 14:35:33
URL: http://www.gere.se
Postat av: Misa

Hur söt som helst ju!!

2009-01-13 @ 16:05:55
Postat av: Bozze

Ni är så välkomna! =)

2009-01-13 @ 16:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0