7 månader igår

Igår blev jag 7 månader. Nu väger jag 21,4kg, jag blir nog ingen stor hane. Men kanske enligt rasstandard? Jag upplever att många Boxrar är för stora enligt måtten.

Denna vecka är matte mammaledig med mina små mattar. De har sommarledigt nu och är hemma tills skolan drar igång igen. Matte är hemma tills Söndagkväll och jobbar sedan några (8) arbetspass till och sedan är det semester för henne oxå. Husse jobbar ytterligare någon vecka och sedan är det semester för honom också. Härligt när hela flocken är ledig.

På Midsommar ska jag ut på äventyr men mer om det i ett annat inlägg! : )

Hörs vi inte innan så önskar jag er en riktigt TREVLIG MIDSOMMAR! Kram Bozze




Kommentarer
Postat av: Pappa Teo med flock

Tittar in och önskar en trevlig midsommar till er alla!

2009-06-19 @ 07:52:23
URL: http://www.teotheboxer.se
Postat av: Pernilla

HEj Bozze med flock! Jag tror allt att du kommer växa till dig lite till och det gör väl inget att du inte är en bjässe! Hus söt och go som hels tär du ju! Vår MOlly är också liten men söt. Hoppas ni får en trevlig midsommar och sen semester när det är dags.



PErnilla, Enzo och Molly

2009-06-19 @ 11:29:27
URL: http://boxersson.blogspot.com
Postat av: Ester

Tjena!

Ja, jag håller med dig att många boxrar är nästan lite "för stora", speciellt hanarna. Jag tror Du blir ungefär lika stor som pappa Teo (han sa själv att han inte är SÅ stor, utan "lagom stor"). Jag väger lite mindre än dig, är nog lite över 20 kg-strecket nu.

Glad midsommar! Kram, Ester

2009-06-19 @ 23:41:05
URL: http://sweetester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0