ÖLAND

Hej mina vänner!

Nu är vi hemma igen. Vi har varit på Öland och firat midsommar tillsammans med mattes bror och hans familj och en annan familj. Vi har haft det jättetrevligt och jag har varit jätteduktig säger matte och husse. Jag kommer definitivt få följa med och campa fler gånger: ). Vi var på en lugn och trevlig camping i Mörbylånga.
Vädret har varit växlande men mestadels soligt.

Ligger utanför husvagnen och spanar.



Skönt i förtältet





Sov gott mellan matte och husse i förtältet. Trött efter att ha hållt vakt. Var ju tvungen att morra och "boffa" lite svagt om någon gick för nära vårt tält då vi låg och sov.


Frukost i morgonsolen.


Havet


Fullastade åker vi hem igen......jag längtar redan till nästa gång.......


Kommentarer
Postat av: Pappa Teo med flock

Vilken härlig midsommar ni verkar ha haft.

Min husse och matte säger att vi kanske också ska åka iväg och kampa i sommar. Känner på mig att Tito och jag skulle gilla att sova i husbil ett par dagar. Hoppas du och din flock får en härlig sommar!

2009-06-21 @ 10:39:43
URL: http://www.teotheboxer.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0