Stranden

Hallå igen!

Nu är vi hemma hos "mormor" igen. Tillbaka från stranden. Helt underbar dag är det! Jag har badat och simmat i havet och jag älskar det! : )
Till och med badkrukan matte tyckte att det var varmt i vattnet.
Detta var paradiset för mig. Brydde mig inte ett dugg om de andra hundarna och människorna som var på stranden. Jag kunde vara lös hela tiden och höll mig till flocken. Lyssnade jättebra på inkallning, det har varit lite "knäck i lurarna" de senaste veckorna.Men det hör nog åldern till. Bara för matte att jobba på och försöka vara rolig ; ).
Men idag var det faktiskt väldigt roligt!

Innan vi begav oss hem blev det varsin glass, ja jag fick ju ingen *suck* men matte, mormor och barnen. Jag fick lite passivitetsträning istället. Så dagen har bjudit på både passivitetsträning och socialträning. Jättebra!

Nähä, nu blir det bus i "mormor och morfars"  trädgård.

Dumt nog hade ju matte glömt kameran hemma...... : (
Men vi får hoppas att det blir mååååånga dagar på stranden i sommar :- ).

// BoZze♥

Kommentarer
Postat av: Ester

Hejsan!

Vad härligt! Badade du på riktigt, det vill säga att Du simmar/doppar HELA kroppen eller är det bara tassarna som blev blöta? Jag har inte börjat simma än, men som mest har jag haft vatten upp till sidorna!

Tänk dig, hur många barn i världen, där sina föräldrar har födelsedag på samma dag eller en dag mellan? Till exempel fyllde pappa Teo år igår och idag är det mamma Elsa!

Ha det så gott! Kram från Ester

2009-06-24 @ 09:55:44
URL: http://sweetester.blogg.se/
Postat av: BeLee, James och Picasso

Hejsan Grabben.

Bada!!! Det tänker då inte din farfar göra, men därimot mitt barnbarn BeLee. Vet du vad hon gjorde i dag? Jo, hon hoppade rakt i vår pool. Jäklans galen-panna är hon.

Men, hua så himla rolig tycker jag och James

Kram till dig från oss i Trästa

2009-06-24 @ 19:21:13
URL: http://picasso-james.se
Postat av: Minna (din halv syster)

Heejsan Bozze



Tack för inlägget i gästboken, vad roligt att du hörde av dig.



Jag ska hålla ett öga på dig med Bozze :D



Kramar Minna

2009-06-25 @ 13:25:20
URL: http://www.123minsida.se/minnatheboxer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0