Varmt

Hej på er!

Har varit dålig på att uppdatera bloggen, men när det är så här fint väder blir det mindre tid vid datorn.

Idag har matte och lillmattarna varit en runda på stan. Då fick jag passa på att vara hemma och ensamträna lite. Det var faktiskt helt okej att vara själv ett tag, det är ju så varmt och det är rätt tröttande.När matte kom hem var jag utvilad och pigg, så då blev det lite bus med bollen i trädgården : ).

Häromdagen var jag och Basti nere vid hundbadet och badade. Det blåste rätt mycket och det var stora vågor, så vi simmade inte då, men vi gick ut en bra bit iallafall. Lägger in några fina bilder som Bastis duktiga matte tog.







Kommentarer
Postat av: Ester

Åh, vad härligt ni hade!!! Bastis matte är verkligen duktig på att ta bra bilder, de här är rätt levande! Vi gillar speciellt den andra bilden. Det är lite synd att här i Stockholmsområdet saknar långa stränder som det finns där nere i Skåne och Halland... Visst är det underbart med hundbästisar, Du har din Basti och jag min Alfons!

Kram, Ester

2009-06-30 @ 19:23:01
URL: http://sweetester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0