Godmorgon!

Har precis kommit hem från en härlig morgonrunda. Jag och matte tog en sväng i skogen där jag fick springa fritt. Skönt! Passade också på att träna lite lydnad och matte är imponerad  av mig. Jag är väldigt kontaktsökande och duktig på att "fråga om lov" när jag släpps fri.

Min familj är så glada i mig och känner att jag är precis den hund de alltid önskat. En stor eloge till min uppfödare som hjälpte min flock att välja ut mig. Han kunde känna av villken hund och vilket temperament som skulle passa dem ( och att jag sedan var sötast i min familjs ögon var ju ett stort plus ;).


Det gick förresten bra för min syster på utställningen. Hon blev 2:a med hederspris och med kritiken:



"En söt välbyggd tik, vackert feminint huvud och uttryck. Bra skalle, mörka vackra ögon, bra nosparti. Vacker hals, stram rygg, bra bröstdjup. Bra benstomme, bra bakfäll med bra lårbredd. Rör sig mycket bra för åldern. Välvisad."

GRATTIS ESTER!

Får väl se om jag provar på det här med utställning någon gång......kunde ju vara kul att testa iallafall :).

Ha en bra dag!
KRAMAR BOZZE



Kommentarer
Postat av: Ester

Tack, tack!

Det är roligt att vara på utställning, där får man också träffa många hundar. Allra roligast är det att träffa andra boxrar! Prova, det är roligt!

Kram, Ester

2009-03-30 @ 15:28:05
URL: http://sweetester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0