Mycket dyr och mycket värdefull.....

Hej på er!

Då var det Söndag igen. Idag blir jag 16 veckor och jag har som vanligt vägt mig och denna veckan hade jag ökat 600g, lite mindre änn vad jag ökat tidigare. Väger 11,7kg nu. Mätte även mankhöjden som var ca 47cm.
Tänk vad jag har vuxit! För 8 veckor sedan vägde jag 4,8kg!

Igår började vi på valpkurs. Det var jätteroligt, jättebra instruktörer. Matte har bytt brukshundklubb och var mycket nöjd med de nya instruktörerna och känner sig väldigt peppad till att träna.=)

Igårkväll hade vi gäster, som jag aldrig träffat tidigare. De sa att de tyckte att jag var jättefin och jättego. Men det vet jag redan att jag är för det säger matte och husse hela tiden ;).
De öser ömhet över mig och tycker att jag är otroligt duktig. Jag har precis de egenskaperna som de önskar hos en hund. Antar att det kommer sånna dagar som de skulle vilja sälja mig biligt på blocket också ;)........men "änn så länge" är jag MYCKET DYR OCH MYCKET VÄRDEFULL! =)

Kommentarer
Postat av: Pernilla,Enzo och Molly

Hej!

Det har gått bra att lämna dem ensamma men i början lämnar jag dem bara när de är jätte trötta och på väg att somna eller redan sover. Kortare stunder men nu kan Molly vara ensam i typ 3 timmar. Problem blir det bara om jag inte tröttat ut dem innan så det är ju lite bökigt att lämna dem på morgonen för då hinner man ju inte ut och busa i skogen eller så.

2009-03-10 @ 11:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0