Storebror.....

Hej hallå! Om någon fortfarande tittar in på min otroligt dåligt uppdaterade blogg. ; )

Hur är det med er? Jag mår toppen! Äntligen är våren här! Matte, husse och jag är ute jätte mycket nu. Ja det har vi ju såklart varit i vintras också, men jag menar ännu mer för det är ju så härligt ute. : )
Jag har varit ute på några rundor med min bästis Basti och ni skulle sett oss vi var som två kalvar på grönbete : ).

En annan sak som har hänt är att jag har blivit storebror. : )
Min mamma Elsa och pappa Teo har fått nya valpar. : )
Helsyskon! Stort GRATTIS till Isa, kjelle, mammaElsa, Caroline, Magnus och pappa Teo.Hoppas att valparna blir lika fina som S-kullen ; ).
 

Bilder som Pernilla olofsson tagit (Bastis matte).


Full fart i kohagen


Trötta efter allt springande, njuter vi i solen


Min fina vän Gordonsetterhanen Basti


Ester och Sally kan ni denna grimas? Jag vet att ni utmanar varandra
med olika boxergrimaser.....nu utmanar jag er. ; )


Kalvar på grönbete....oj menar hundar....
(Eller känguru....ser du det pappa att jag också är en känguru ; ) 
 äpplet faller inte långt från päronträdet    )

Ha en härlig helg! Kram BoZzE

Kommentarer
Postat av: Ester

Vad snygga ni två är! Visst är det jätteskoj att vi har blivit "storasyskon" nu! Hoppas de blir lika fina som vi i vår S-kull, vilket är högst sannolikt.

Vi alla mår bra och som ni redan vet så har jag både röntgats och genomgått MH - när tänker du göra det?

Vi är som ni mycket ute och det är jätteskönt med våren så att flocken inte behöver ta på sig väldigt mycket kläder - vilket tar lite tid att klä på sig...



Angående din grimasbild, det kan bli lite klurigt - att le och blunda samtidigt som man balanserar på två ben och ha svansen svagt böjd i spetsen... jag får nog försöka! ;)



Du har din Basti som bästis och jag min kille Alfons - träffade honom imorse och vi rockade loss i skogen.

Bamsekram till dig och din flock från oss alla!

2010-04-09 @ 22:13:30
URL: http://sweetester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0