TRÖTTER

Oj, vad matte var trött imorse då hon för första gången på länge skulle jobba dagtid.....Hennes klocka ringde flera gånger, utan att hon gick upp! Husse var ledig med mig och lillmattarna, så de kunde ju ligga och dra sig ett tag till. Efter ett tag tyckte jag att det fick vara nog och gick fram och buffade på henne för att väcka liv i henne. Det var effektivt! 
 För det mesta brukar det vara Husses klocka som ringer först och därför blir det han som vaknar med dessa mysiga kramar/buffningar. Jag kan sova länge också, tex på helgen, men på vardagar när klockan ringer hjälper jag gärna till med "väckningen" : D. Det är jättemysigt att vakna så tycker matte och husse!

Men om kvällarna då är det  JAG som är trött!!! Oftast går jag in i sovrummet och lägger mig innan matte och husse....sedan får de TJATA och TJATA för att få mig till att gå ut och kissa.... ; )
Med andra ord är jag riktigt kvällstrött!




Kommentarer
Postat av: Dexter

Även jag har övat upp att bli mammas "snooze" (eller "nos"). En väldigt bra förmåga tycker jag! Klockan ringer och hon stänger av. Jag väntar en liten stund, sedan lägger jag min fina haka över ansiktet på henne. Jätte effektivt! Det där med trött vet jag inte vad det är... Stilig du har blivit. Nästan som jag! Jag är inte så hög och inte så tung, men jag har större underbett! Ha en skön vinter!



Bror Dexter

2010-01-23 @ 19:00:43
Postat av: Dexter

Även jag har övat upp att bli mammas "snooze" (eller "nos"). En väldigt bra förmåga tycker jag! Klockan ringer och hon stänger av. Jag väntar en liten stund, sedan lägger jag min fina haka över ansiktet på henne. Jätte effektivt! Det där med trött vet jag inte vad det är... Stilig du har blivit. Nästan som jag! Jag är inte så hög och inte så tung, men jag har större underbett! Ha en skön vinter!



Bror Dexter

2010-01-23 @ 19:01:44
Postat av: Ester

Ja, det är superskönt med bra röntgenresultat! Det är sannolikt även med hela vår S-kull. Vet du att våra föräldrar ska få nya ungar till påsk, vi får alltså nya små helsyskon! :D

Vi längtar också tills det blir barmark så att vi kan träna på riktigt igen utan att behöva trampa runt i snön.

Kram!

Syster Ester

(Dexter - om du läser det här: det skulle vara jätteroligt om vi kunde prata mer så att jag vet hur en av mina bröder har det. Jag är nyfiken hur du ser ut nu.) :)

2010-03-08 @ 20:57:35
URL: http://sweetester.blogg.se/
Postat av: Elina

Hej Bozze är du trötter i dag kramar Elina!

2010-03-14 @ 11:00:57
Postat av: ELINA

Bozze är du trötter idag kramar Elina

2010-03-14 @ 11:03:32
Postat av: ELINA

Bozze är du trötter idag kramar Elina

2010-03-14 @ 11:07:57
Postat av: ELINA

tjena BOZZE BOXER

2010-03-14 @ 11:09:36
Postat av: ELINA

gillar dig Bozze boxer!!!!!!!!

2010-03-14 @ 11:17:40
Postat av: Elina

Bozze du är ju inte så himlans trött du springer som en galning

2010-03-16 @ 15:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0