Snö och Veterinären

Hej!

Imorse när jag vaknade och skulle gå ut och kissa var det massor av snö ute. Jag kunde knappt gå......och det bara fortsatte att snöa. Jag följde med och lämnade lillmatte på dagis, matte drog henne i pulkan och jag gick bredvid. Det var kul och eftersom det var kallt ute idag provade jag mitt nya täcke. Det var skönt att ha det på och när jag kom in var jag fortfarande torr över ryggen.


Igår var jag hos veterinären och fick min 12-veckors spruta. Verinären var snäll och jag märkte inte änns att han stack mig för samtidigt bjöd han mig på godis:-).


sitter och väntar på att veterinären ska komma in i rummet


Kommentarer
Postat av: Ester

Hej! Vad bra att Din veterinär var snäll! Min var också snäll och jag fick också godis, som Du! Det verkar som om de har ett hemligt knep för att man inte ska känna stickan!

Kram, Ester

2009-02-11 @ 16:34:01
URL: http://sweetester.blogg.se/
Postat av: Anna

Oh, Bozze är verkligen så stilig!!

Han påminner mycket om Tora i teckningen :)



Ha en kanon dag!

Kram

2009-02-12 @ 14:20:30
URL: http://odjurenochanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0