Vägning och träffat hundar

Söndag= Vägning

8v= 4,8kg

9v= 5,3kg

10v= 6,1kg                                  
 
11v= 7,0kg

12v= 7,9Kg   Ökning 900g


Fredag, Lördag och Söndag har vi tränat ensamhet ca 10 minuter. Husse och matte har filmat mig och tyvärr visar filmen att jag gråter när matte och husse lämnat mig. *suck*

Det blir till att ta nya tag och fortsätta träningen, det måste gå säger Matte.


Just nu är jag väldigt trött, jag har träffat två irländska settrar Mac och Miller. Jätte snälla! De bara stod där medans jag nosade och sniffade på dem. Jag försökte bjuda in till lek, men de var inte intresserade. De var ju lite för stora för att leka med mig påstod matte, synd tyckte jag.


Pernilla fotograferade och tog några riktigt fina bilder. Hon skulle skicka dem till mig, då kan jag visa dem för er! :-)

Vi hörs/ Bozze


Kommentarer
Postat av: Ester

Hej brorsan! Oj, vad vi växer!

Hoppas Din träning att vara hemma ensam blir bättre snart! En labrador (10 år gammal) som bor i närheten kan vara ensam hemma flera timmar... Tror Du att vi också kan göra det senare?!

Kram, Ester

2009-02-09 @ 07:47:00
URL: http://sweetester.blogg.se/
Postat av: Saiva

Hej Bozze! Oj va du växer, det gör jag med! Väger 11,2 kg redan :D och 43 cm hög, det blir nog en stor tjej av mig gissar matte. Hittat på nåt bus på sistone då? Vi kanske an utbyta busideér?;)

/nospuss Saiva busbriard

2009-02-09 @ 12:15:04
URL: http://www.freewebs.com/midvia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0