Åkt bil och tittat när matte dammsugit.......

HALLLOOOO! ;)

Hur är det med er idag? jag mår fint!

Inatt har matte jobbat, så jag har sovit bredvid husse inatt. Tyvärr inte i sängen, för där får jag inte vara! Jag har sovit i min egen hundsäng i mattes och husses och numera även mitt sovrum;-). Natten har gått bra, jag känner mig trygg nu.
Jag, husse och lillmattarna körde och hämtade matte på hennes jobb innan husse började jobba. Jag fick sitta där bak i buren och det gick jättebra, inget pip, inget gnäll.

När vi kom hem skulle "mattarna" äta frukost och då passade jag på att sova lite. sedan var det lite bus och ut och kissa osv...
Matte har gått runt med en stor apparat, som brummar och låter och tagit bort smuts från golvet. Inga problem för en sån modig kille som jag. Efter en stund  blev det tråkigt och jag kröp upp i lillmattes knä istället, hon satt och spelade playstation. "Människovalparna" har varit lediga från dagis och skola idag. Nu är de ute och leker, det är fint väder, fast kallt. Matte ska fixa lite mat till dem men jag får tydligen vänta med min "lunch". *suck*

VOV VOV / Bozze

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du! Dammsugaren tycker jag fortfarande är läskig :S

2009-01-15 @ 18:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0