Besök hos Mormor & Morfar

Hej!

Idag har jag för första gången varit och hälsat på hemma hos människovalparnas mormor och morfar, men det var nog inte sista gången. Det är nog de som kommer att passa mig när matte och husse behöver åka iväg utan mig. Ja ibland måste de tydligen det....*suck*
Men jag tror inte att det kommer att gå någon nöd på mig där, för de har själva haft hund och var verkligen glada i mig och jag i dem.

Det var inga problem att slappna av och lägga mig och sova för jag hade ju min "flock" och filt med mig.
Nu är det Lördagkväll och matte, husse och barnen ska mysa och äta lite gott, sen tittar de nog nog på tv. Kanske jag kan krypa upp i någons knä och sova lite då eller kanske lillmatte fortsätter läsa den där sagan hon läste för mig härom dagen?



Ha en skön kväll!

/ Bozze


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0