Tappat tänder och Söndagens vikt

Hej!

Glömde ju skriva in Söndagens vikt. Igår vägde jag 11,2kg, en ökning på 1.1kg. Vi tog en härlig tur i skogen Igår förmiddags, sedan glömde jag bort att skriva in min nya vikt. Det var många andra "flockar" med både människor och hundar som var ute och gick igår.  

Jag har börjat tappa tänder, de allra minsta, längst fram i underkäken. De nya är på väg upp, de syns som små risgryn i tandköttet. Ska se om jag kan lägga ut lite bilder sen. Har inte tillgång till dem just nu.

Ha det gott// BOZZE


Kommentarer
Postat av: Ester

Tja Bozze!

Gjorde det ont att tappa tänder? Jag har också tappat ett par tänder, längst fram! Det gjorde inte ont alls tycker jag. Det är nu bara 5 st där uppe och 4 st där nere mellan hörntänderna. (Hihi!) Det är de som heter incisiver som vi har börjat tappa. En vuxentand har börjat titta upp i underkäken, som Du!

Ha det så gott! Kram, Ester

2009-03-02 @ 16:15:18
URL: http://sweetester.blogg.se/
Postat av: Ester

Hej igen, det var 4 och inte 3 tänder som jag har tappat!

Kram, Ester

2009-03-02 @ 17:42:59
URL: http://sweetester.blogg.se/
Postat av: Anna

Hihi ser verkligen roligt ut när de tappar de små tossingarna längst fram! :D

Hoppas BozzeBus håller sig i styr och inte tuggar sönder möblemanget :p



Ja verkligen, jätteskönt att chefen står bakom!!

Nu har jag även pratat med min brukare, hon var förstående med lesden. Grät en skvätt.

Men nu är det alltså verkligen bestämt, jag kommer inte gå kvar som ordinarie efter mars!

Kanske ska gå som tim.vik halvtid april ut, så brukaren hinner skaffa en bra ersättare.

Skönt att allt är klart!!!



KRAM!

2009-03-03 @ 12:14:21
URL: http://odjurenochanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0