Välkommen Våren!

Åh, vilket härligt väder det är idag!
Igår kom ju ett bakslag på våren, och det hade snöat på natten, men som tur var så försvann det under dagen. Idag är det som sagt härligt ute, matte och jag vill vara ute nästan hela tiden och vi vill knappt gå in. Matte tog för första gången i år med sig kaffet ut och satt och "solade" en stund i trädgården. Jag sprang och lekte med en pinne som jag hittat men efter en stund lade  sig även jag på fällen som matte tagit ut åt mig. Där satt / låg vi och njöt av det härliga vädret.

Annars är allt bara bra, jag växer och mår fint. Valpkurs var det i Lördags och det går jättebra där. Tyvärr är det inställt på Lördag men då får vi väl passa på att ta lite sovmorgon istället ...eller inte......;) Är det sånt här väder blir det nog skogen och trädgårdsarbete.


Kommentarer
Postat av: Ester

Ja, lika fint väder hade vi även idag här hemma i Stockholm! Min husse och jag var ute totalt ca 4 timmar idag, så ni vet vad jag kommer att göra ikväll... sova och leka lite!



Hur går det för dig på valpkursen? För min del går det jättebra och min instruktör är imponerad av mina framsteg trots min ringa ålder.. (Javisst, vi har fått bra gener från våra föräldrar, eller hur!?)



Stor kram från Ester!

2009-03-26 @ 17:40:16
URL: http://sweetester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0