Längesedan jag skrev.....

Hej på er!!! : -)

Jag har varit jättedålig på att blogga på sista tiden men det har varit så mycket annat i vägen. Matte  har varit sjuk en vecka och så har det varit så fint väder och då har vi mest varit ute. Idag är det dock ganska trist väder.
Jag och matte ska snart gå ut en runda....kanske blir det skogen?

På Lördag är det dags för valpkurs igen. Då ska vi åka in till stan för att miljöträna. Inget jag är speciellt orolig för, jag har varit där flera gånger redan och det har gått jättebra. Det ska bli kul med valpkurs igen, eftersom matte jobbade i Lördags kunde jag inte vara med. Sen tror jag att det bara är en eller två gånger till och sedan är valpkursen slut. Det är nog det sociala som har gett mig mest, dvs att träffa andra hundar och framförallt i min egen ålder. Matte har ju gått på valpkurs förrut men tycker ändå att det är jättekul att vara med.

Imorgon måste matte jobba dagtid eftersom hon har ett viktigt möte, men då ska husse vara hemma och jobba hemifrån. Det är bra att jag sällan behöver vara ensam. Men vi försöker att träna lite iallafall eftersom det ändå är viktigt att jag kan vara ensam en liten stund......för tyvärr får ju inte hundar följa med överallt..... *suck*

Min snälla "mormor" och "morfar" (mattes föräldrar) är oxå snälla och ställer upp och passar mig då det behövs. Det är tur att vi har dem. TACK! Till sommaren ska jag bo två dagar och 2 nätter hos dem då min flock åker på semester. Det blir nog lite semester för mig oxå. Jag tycker så mycket om "mormor" och "morfar" och känner mig väldigt hemma där.

Kramar Bozze

Kommentarer
Postat av: Ester

Här kommer en hälsning från farmor Leia och farfar Picasso som jag träffade på utställningen idag! Det var snarare en släktträff än utställning... :)

Jag tror faktiskt pappa Teo är lite avis på mig eftersom jag träffade hans mamma och pappa...!



Hur mår Du annars? Hur hög och tung är Du nu?

Stor kram, Ester

2009-05-17 @ 19:22:49
URL: http://sweetester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0