Boxerbus

Hej och Glad påsk!!!

Lediga dagar med familjen och härligt väder. Toppen!

Igår var vi på Boxerbus som boxerklubben, södraområdet ordnade. Jättetrevligt! Det blev Boxerrace, staffettävling, tipspromenad och korvgrillning. Träffade jättemånga Boxrar med mattar och hussar. Jättekul! Träffade bla Åsa som har min kullbror Dexter. Tyvärr var Dexter hemma eftersom hon och Ozzy skulle vidare för att tävla i agility. Men vi syns på Söndag då det är DM och då skulle Dexter få följa med. Oj vad vi ska busa då. ;)


Ozzy




Vinnaren i tävlingen Boxerrace


Jag och en tik, 9 månader gammal.


Sen blir man trött.......

Kommentarer
Postat av: Miller och Mac

Hej Bozze!

Kommer du till Kristianstad brukshundsklubb imorgon?

Vi och matte ska dit och kolla på agility och gå en långrunda vid havet.Det vore roligt att se hur stor du har blivit :)

Voff!!!

2009-04-11 @ 20:00:47
Postat av: Bozze

Hej Mac och Miller!:)

Ja, jag ska åka och titta på DM, måste dit och heja på Ozzy. Sedan ska jag ju träffa min bror Dexter. Ska ni oxå dit? Vad kul då syns vi kanske! :)

2009-04-11 @ 20:35:30
Postat av: Pappa Teo

Hejsan Bozze!



Ja, min lillebror är av den väldigt långnosta varianten, men han är rolig ändå. Lika glad och busig som en boxervalp. Vad rolig påskhelg ni har! Nu ska jag ut och cykla med husse innan dagens träningspass inleds med mig och Tito. Hälsa Dexter från mig!

Kramar från pappa Teo

2009-04-12 @ 08:13:12
URL: http://www.teotheboxer.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0