Ensamträning med husse

Idag har matte jobbat dagtid, så husse har varit hemma med mig och varit "husseledig" eller egentligen tentapluggat.....
Men han har pausat för lek, kel och utevistelse med mig :-).

Vi har passat på att ensamträna oxå. Han har gått in och ut och hämtat post, slängt sopor och hämtat lillmatte på skolan, vilket tog ca 10 minuter. Vi bor nästan grannar med skolan.
Husse satte igång sin diktafon för att spela in mig och lyssnade sedan av den för att höra så att jag inte ylade eller skällde när jag var ensam. Det gjorde jag inte! Imorgon ska matte fortsätta att träna mig. Det är inte tal om några långa stunder, bara minuter som ökas på ännu så länge. Men lite ensam måste jag ju kunna vara, jag får ju tex inte följa med in i mataffären :-(.

KRAM BOZZE


Mys med lillmatte häromdagen.







Kommentarer
Postat av: Anna

Duktig Bozze som är tyst vid ensamhetsträning!! :D



Underbart söt bild på underbart söt valp :p



Trevlig helg!



KRAM

2009-02-06 @ 19:32:45
URL: http://odjurenochanna.blogspot.com
Postat av: Anna

Va trist!!

Men det går nog bättre och bättre varje dag ska ni se!

Tora har ju lugnat sig ganska bra ändå, iaf vissa gånger..

Nä, är ju samma här! De behöver egentligen inte vara ensamma, men det kan ju ibland vara kul att tex gå på bio eller äta ute med sambon? :p



Ha De :)

2009-02-06 @ 21:27:02
URL: http://odjurenochanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0