Valpkurs


Nu är jag här !

Ibland har jag ju inte så mycket att berätta. Dagarna lunkar på här hemma och jag sover, äter och växer som jag ska. Både jag och matte längtar efter våren. Matte har anmält oss till valpkurs och vi hoppas att vi kommer med. Isåfall startar den v.10 :-) .

Här hemma tränar vi lite smått. Mycket kontaktövnigar. Sedan finns det ju sådana saker som jag lyckats lära mig själv, tex att min fodertunna med mat finns ute i tvättstugan....;-)
Eller att sätta mig på rumpan och streta emot när vi går förbi skolan. För jag vill gå in på skolgården så att vi kan hälsa på alla barnen. Barn är roliga! ♥♥

// Bozze

Kommentarer
Postat av: Tora

Ja barn är det roligaste som finns, de är så lätta att putta ner på marken så man kommer åt att pussa!! :D

Min matte har oxå prata om att hon anmält mig till en sån där kurs, en grundkurs.

Vi får se om jag ens tänker uppföra mig där, det kanske finns nån annan hund som är mycket roligare än min matte??



:)

2009-01-30 @ 12:51:01
URL: http://odjurenochanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0