Om mig, Bozze......6 & 1/2 månad

* Det bästa jag vet är barn, jag älskar dem över allt annat.

* Jag är kvällstrött, matte och husse får dra ut mig på kvällen för att jag ska kissa innan det är dags att sova för natten. Då   suckar jag ljudligt.......

*En ögontjänare som ligger i matte och husses säng när de inte är hemma och jag inte tror att de ser det.........
(får inte vara isängen*fniss*)

*Pinnar är roliga, gärna bära på dem hela rundan........

*jag är lycklig när jag får vara med familjen (flocken).

*Jag tycker om att träna på brukshundklubben.

*Jag älskar att leka "kurragömma" med barnen, helst i skogen....

*inomhus är jag väldigt lugn och sover mest......utomhus är det fullt ös.

*Jag ÄR världens bästa och snällaste hund, (tycker iallafall min flock.) ; )

/ Bozze







Kommentarer
Postat av: Ester

Tjena!

Ormar är rätt läskliga, de kan ligga orörliga som pinnar, och Du som älskar pinnar (det gör jag med!) ska se upp så att Du/vi inte tar fel!

Du är kvällstrött - men jag morgontrött om det inte händer någonting särskilt här inne! Jag ska nog också skriva en blogg ungefär vad Du har skrivit, så vi kan jämföra lite!

Vad ska ni hitta på att göra i sommar?

Kram från Ester

(Om ni någon gång är i närheten av Stockholm - meddela gärna så vi kanske kan ses!?)

2009-05-26 @ 13:37:52
URL: http://sweetester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0