Grizzly

Hallå där!

Jag vet dagarna har gått, veckorna har gått och jag har inte bloggat...... :-O

Jag vet, jag sa ju att jag skulle......

Min blogg finns kvar och kommer att göra i fortsättningen men jag kanske inte är riktigt lika flitig längre.Jag vill inte känna någon press på att skriva. Det är jätte roligt att hålla kontakt med släkt och vänner genom bloggen och era bloggar och ni ska veta att jag är flitigare på att titta in hos er änn att uppdatera min egen.

Idag åkte vi till djuraffären Grizzly för att hitta någon form av reflexer/ (blinkande lampor) som jag kan ha på kvällarna när vi är ute så att jag syns i mörkret. Tyvärr hittade inte matte och husse några som föll i deras smak. Det blir till att leta vidare. Matte hade visst spanat in något på ett annat ställe! ;-)

Idag på Grizzly mötte vi en vit boxerhane som var några månader yngre änn mig. KUL!!! I vår by/stad finns det inte många Boxer, så man blir väldigt glad när man träffar någon! Jag har träffat en gul tik, Ellen heter hon och bor några kvarter bort och vi ska se om vi kan busa någon dag.:-)
På Grizzly fanns en våg så matte lockade upp mig på den och hon berättade att jag väger 26,5kg nu. Jag kommer nog att öka på lite mer muskler. Mankhöjden mäter nog 60-61cm tror jag. Matte tycker att jag är ganska liten men jag följer rasstandard perfekt så det finns nog många Boxer som är väldigt stora. Frågade pappa hur hög han är och han  är nog inte mycket högre änn vad jag är nu.
Enligt matte är jag iallafall helt perfekt ;-).

// BoZzE


Kommentarer
Postat av: Ester

Vad STOR Du har blivit, Bozze! Jag följer också rasstandarden rätt bra och jag är ca 56,5 cm i mankhöjd och tikar blir ju mellan 53 och 59 cm höga. Jag väger runt 23,5 kg och det blir ett par kilon till innan jag är helt färdigväxt, tror det blir då runt 25-26 kg.

Här hemma har vi inte heller många boxrar, förutom Alfons, Emerson (gul boxerhane) och vår faster Issa (syster till pappa Teo!). Issa ska vi försöka träffa snart så vi kan umgås och leka tillsammans.

Slafs och slem - från din syrra!

2009-10-05 @ 07:20:28
URL: http://sweetester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0