ON- OFF knapp

Idag har jag och matte varit i stan. Matte hade några snabba ärenden att fixa så jag fick följa med. Det var jättehärligt väder så jag och matte satt en stund på torget och njöt och tittade på folk eller satt och satt, jag låg  mest. Matte skrattade åt mig för jag har verkligen en sk på och av knapp. Jag kan vara full med energi när det behövs och jag har lätt för att varva ner oxå. (Förrutom när jag leker med Basti då finns där verkligen inget "offläge " Och det önskar matte nog att jag hade ibland  eller hur Pernilla?; )  )

När vi kom hem gick vi till Elinas skola och mötte henne och gick sedan Banvallen hem. Vädret var som sagt underbart idag.

KRAM // BozZe



Kommentarer
Postat av: Ester

On och Off-knapp har även jag med! Vi kanske ärvde det från farsan och även morsan?

Jag gömmer knappen när jag träffar Alfons och tar inte fram den förrän vi skiljs åt! ;)

Kramisar!

2009-10-06 @ 20:54:29
URL: http://sweetester.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Hahaha :-)

Ja, det brukar vara full fräs på Bozze de gånger vi träffas. OFF-knappen brukar vanligen fungera i slutet av rundan.

Vi kan väl ta en runda snart igen?

2009-10-09 @ 20:53:33
URL: http://pillao.blogg.se/
Postat av: elina

jag älskar dig.mamma

2009-10-25 @ 14:45:17
Postat av: Elina

jag längtar efter dig!!!:D Hoppas ni har det bra där hemma!!Tack för smset du skrev. Jag har det bra här i Karlskrona!! Hur är det med Tilda?? Kramar Elina<3

2009-10-28 @ 18:38:14
Postat av: Ester

Grattis på födelsedag, Bozze! Nu är vi visst stora - tänk dig, för ett år sedan rutschade vi ut från mammas bak ”ofrivilligt”... Vi ska ta en bilsemester över julen i södra halvan av Sverige - kanske ses?!

Bamsekram från din syster, Ester!

2009-11-16 @ 07:50:42
URL: http://sweetester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0