5 hanhundar på hundrunda....

Har varit ute på en härlig hundrunda tillsammans med Basti, Mac, Miller och Attack. Alla hanar och det funkar jättebra alla sprang lösa och njöt av livet. Jag låter bilderna tala....som även dessa är tagna av Pernilla (Bastis matte). Tur att du fotograferar så mycket Pernilla, så att det blir lite bilder här på bloggen för matte är så dålig på det. ; )


Mac, Miller, Basti och jag


Attack


Jag och Basti


Mac


Basti i fullfart


Basti var lite busig och tog sig ett dop i havet ; )


Törstig efter rundan


Tack för denna gång nu åker vi hem igen! Hoppas vi syns snart igen!


Kommentarer
Postat av: Ester

Vad mysigt ni har det! Vi tog hand om en irl. röd setter för några veckor sedan och han kom från Holland men tillhör kenneln Hot Sensation's i Sverige - men bor nu hos sina fodervärdar. Känner dina vänner som har denna ras igen kenneln?

(Ps: våra nya syskon är precis lika många som vi och har precis samma könsfördelning - fullträff va!?)

Kram från din syrra!

2010-04-11 @ 07:59:24
URL: http://sweetester.blogg.se/
Postat av: ELINA

VA MYSIT! JAG ÄLSKAR DIG BOZZE!!!!! VA KUL DET SER UT ATT SPRINGA DÄR OCK LEKA HELA TIDEN!!! KRAM FRÅN DIN MATTE!!!!!!

2010-04-12 @ 18:06:32
Postat av: Sally

jaaarruu Bozze den där grimasen gjorde jag 3 gånger igår fast matte hade inte kameran framme ;) (ljug ljug) den var "fnygg"

2010-04-26 @ 22:33:17
URL: http://boxernsally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0